Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Vi ställer frågor om din ekonomi i internetbanken och appen

2018-06-25

Just nu ställer vi frågor till våra kunder via internetbanken och appen. Vi gör det för att vi regelbundet behöver uppdatera den information vi har om våra kunder och deras ekonomi. Frågorna är samma för samtliga privatkunder och det tar några minuter att svara på dem.

  

Måste man svara på frågorna?

Ja, utifrån de regler som gäller för banker behöver vi ha god kunskap om våra kunder och deras bankaffärer. Ett sätt att hålla informationen uppdaterad är att regelbundet ställa frågor om detta. Som kund kan man välja att svara med en gång man loggar in i internetbanken/appen eller vid ett senare tillfälle. Efter tre inloggningar utan svar kan man dock inte göra sina ärenden innan man svarat.
  

Är min internetbank/app spärrad?

Nej, tjänsterna är inte spärrade, däremot behöver du svara på frågorna för att göra dina ärenden. Om du behöver hjälp är du välkommen att kontakta vår Kundcenter på 0511-28 000.
  

Kundcenter öppettider

  • 08.00 - 20:00 måndag till fredag
  • 16:00 - 20:00 söndag

  

All information du lämnar i svaren behandlar vi konfidentiellt och den omfattas självklart av banksekretessen.

Stäng Skriv ut